Każde biuro jest do siebie podobne – tak może się wydawać. Bo co jest potrzebne w biurze? Oczywiście biurka, stoły, wygodne krzesła, zaplecze, na którym można zaparzyć sobie kawę czy zjeść lunch, a także miejsce na dokumentację czy archiwum księgowości. Jednak są branże takie, w których lepiej postawić na biuro niebanalne.

Styl czy nowatorski pomysł?
Stylowe wnętrza obowiązują w takich branżach jak nieruchomości, prawo, finanse, księgowość. Ciężkie biurka i eleganckie witryny, stłumione kolory ziemi to typowy styl także dla tłumaczy przysięgłych czy biur prezesów państwowych instytucji. Jednak taka branża jak IT czy reklamowa, firmy, w której liczą się przede wszystkim kreatywne pomysły, nowatorskie wizje, nietypowe rozwiązania, zmieniają także swoje biura. Czym więc charakteryzuje się biuro, które ma mobilizować pracowników do nietypowych rozwiązań i zaskakujących pomysłów?

Przede wszystkim najbardziej kreatywne rozwiązania pojawiają się wtedy… kiedy odpoczywamy. I zasada ta obowiązuje wszystkich nas. Dlatego w biurze innowacyjnej firmy, oprócz koniecznych biurek komputerowych powinny być miejsca na swobodę, relaks i zabawę. Projektując wnętrze siedziby kreatywnej firmy powinniśmy znaleźć miejsce na pokój z hamakami, miękkimi sofami i leżankami, takie, w których zbierają się pracownicy, by odpoczywać, a jednocześnie dyskutują o nowych pomysłach i rozwiązaniach. Duże pomieszczenie pozwala na swobodną wymianę myśli, na picie dobrej kawy, przy jednoczesnym, podświadomym rozwiązywaniu problemów i zagadnień związanych z pracą. Wnętrze firmy kreatywnej powinno także mieć intensywne, pobudzające umysł kolory, zaskakiwać też klientów na tyle, by byli pewni, że zamawiają usługę u ludzi niebanalnych.

www.kuchniaonline.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ