Od co najmniej 2 lat w naszym kraju spada systematycznie liczba sprzedawanych w salonach samochodowych nowych pojazdów, nie jest to tylko specyfika naszego kraj, bowiem okazuje się, że w innych krajach jeszcze bardziej niż u nas spadła sprzedaż nowych samochodów. Winą za taki stan rzeczy można obarczyć kryzys światowy, jeśli chodzi zarówno o gospodarki poszczególnych krajów, jak też i stan finansów publicznych wielu z nich – to przekłada się na wzrost bezrobocia, spadek realnych dochodów, a w konsekwencji właśnie mniejszą konsumpcję, czyli spadek liczby sprzedawanych nowych samochodów. Poszczególne koncerny motoryzacyjne starają się w różny sposób poradzić sobie z tym problemem, z jednej strony tnąc koszty, czyli ograniczać produkcje pojazdów, ograniczać zatrudnienie czy też przenosić poszczególne montownie pojazdów do miejsc, państw, gdzie są niższe koszty produkcji. Drugi sposób to stosowanie wszelkiego rodzaju zachęt, promocji, mających na celu zachęcenie jak największej liczby potencjalnych kupców do dokonania wyboru i kupna właśnie oferowanych przez dana firmę aut.

nowemoto.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ