Dzisiaj praktycznie każde nowe auto musi być zaprojektowane nie tylko tak, by cieszyć oko. Klienci mają dzisiaj bez względu na zasobność swojego portfela po pierwsze przekonanie, że to oni ostatecznie mają broń najważniejszą przeciwko sprzedającym, czyli prawo podjęcia decyzji. Przekonanie o sile konsumentów sprawia, że ci coraz sprawniej poruszają się w sieci poszukując różnych zestawień i porównań, opinii ekspertów oraz innych użytkowników. Szczególnie jeśli zamierzają zaś wydać więcej pieniędzy na chociażby nowy samochód, nie chcą ufać wyłącznie sprzedawcy. Nie wynika to jednak tylko z przekonania o swojej nikłej wiedzy lub z przekonania o wyjątkowych zdolnościach handlowych rozmawiającego z nami sprzedawcy. Bardzo często klienci idący do salonu samochodowego wiedzą po prostu, że istnieje wiele sposobów na przedstawienia danego samochodu jako tego idealnego. Aby nie dać się tym socjotechnicznym chwytom coraz częściej podejmują więc decyzję już w domu a na miejsce idą tylko upewnić się w niej.

autotesty.net.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ