Aktualnie tematyka finansów publicznych zdecydowanie dominuje w wielu publicznych telewizjach. Oczywiście dla dziennikarzy liczą się tematy gorące i interesujące – od kilku lat akurat oznacza to także możliwość wykorzystywania informacji ekonomicznych. Jest to swojego rodzaju przełom, albowiem od ponad dekady telewizje regularnie spłycały własny przekaz i porzucały ideę informowania ludzi o istotnych wydarzeniach także na rynkach finansowych. Od kiedy jednak recesja zaczęła każdemu mocno dawać się we znaki, media na całym świecie zaczęły mocno przykładać uwagę do tego, w jaki sposób mówi się o finansach gospodarstwa domowego jak i inwestycjach całego publicznego sektora. To bardzo ważne, aby obywatele dokładnie zrozumieli, jak ich przedsiębiorczość i umiejętność dbania o zrównoważony domowy budżet przekładają się na makroekonomiczne wskaźniki całego regionu. Od kiedy media więcej uwagi poświęcają ekonomii, zdecydowanie łatwiej przychodzi klientom w bankach czy grupach inwestycyjnych podejmować słuszne decyzje.

www.leaderprice.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ